2014. június 23., hétfő

Talpig Hádában- 7 OUTFIT különböző stílusban

A Háda nem túlzok, ha azt mondom, hogy megreformálta a turizásról való addigi elképzelést, hiszen divatba hozta ezt a fajta vásárlási módot. El kell mondanom, hogy világ életemben nagy turkálóba járóvoltam, de amióta ez a cég üzelt hálózatot indított, azóta  kedvenc boltommá nőtte ki magát. Mint más Outfit bejegyzésben, itt nem lesz feltüntetnve, hogy honnan vannak a ruhák, cipők, táskák egyéb kiegészítők, hiszen a Háda a beszerzési hely. (Ha mégis van egy-egy apróság, ami máshonnan van, azt feltüntetem.)





Romantikus



Két éve vettem ezt a virágmintást A vonalú mini szoknyát, ami azóta is az egyik első számú kedvencem, hiszen cuki és nőies is egyben. A fekete alapon pasztell virágok szerintem iszonyú mutatósak. A basic toppokat is szeretem a Hádákban beszerezni, hiszen a kilós boltjaikban fillérekért tudom megszerezni őket, ráadásnak már valaki kimosta, így láthatom mennyire mennek ki a formájukból (sokszor jártam úgy, hogy megvettem az egyszerű toppot, pólót, kimostam és kész mehetett a kukába, mert szétnyúlt).

A kalap is egy kilós lelőhelyről került ki, amúgy H&M a márkája, minden nyáron előszeretettel viselem, igenis divat a kalap!
A táska nem látszik jól a képen, de egy nőies, szép táska, arany, szivecskés lakattal, kb. 700 Ft-ba került. A pipő egy darabárasból jött velem 1500 Forint volt ha jól emlékszem, arany orrú fekete, ami mindenhez illik.



Bohém

Szerintem az egyik legjobb szettem, melynek minden darabja a Hádát dícséri.  A ruhát a nyíregyházi kilósban vettem, a cipőt pedig kilósban, ami szuperül illik hozzá, amikor szaladgálós hangulatban vagyok. A sapka egy nagyon feltűnő darab, amit egy hó végén vadásztam le, mert szegény senkinek se kellett, csak én vagyok ilyen kattant, hogy az ilyesmire bukok? Úgy látszik. :)

Több képért kattints IDE.

A nyakláncot egy táskáról szedtem le, csak ezért a fém horgonyért vettem meg és nyaklánccá alakítottam. Be kell vallanom  napszemüveg egy kínai boltból került ki, de hasonló darabokat is lehet találni a Hádákban.




Elegáns


Tavaly az öcsém ballagására nagymamám és én is egy Háda ruha mellett döntöttünk, így ezt a számomra kedves képet választottam a cikkbe. 
A tört fehér mini csipke ruha, akár még menyasszonyi ruhának is megfelelne, de minden eseményen feltűnő és letisztult eleganciát sugall. Egy nude cipőt viseltem hozzá ami a képen sajnos nem látszik kilós boltból szereztem. Egy másik szintén csipkés, szintén elegáns és szintén Háda outfit ITT.


Nagymamám ruháját együtt választottuk, egy korához illő térd alá érő szoknyájú, pöttyös darabot. Ebből remekül kiderül, hogy minden korosztály megtalálja a megfelelő darabokat a turikban, a Hádákban. Én még a baba ruhákat is mindig megnézem és az otthagyhatatlan darabokat megveszem és egy dobozba gyűjtögetem arra az időre amikor majd szükségem lesz rá (nem mostanában lesz az biztos).





Fesztivál


A fesztiválokon nem árt egy kis feltűnés, ilyenkor mindenki kiélheti az exhibicionizmusát. Én egy indiai stílusú muszlin felkapósat választottam a Háda kollekciómból és hozzá egy flitteres mini toppot. A rövidnadrág egy hosszú fekete farmerból lett átalakítva. Sok Hádában vannak kiegészítők is, onnan a karkötő szett, érdemes ezeket is megnézni minden alkalommal.











Extravagáns



 A flitteres nadrágot láttam több helyen ebayen, aztán rábukkantam a Hádában is és persze elhoztam. Szerintem szuper darab, feltűnő és csinos az elasztikus anyagának köszönhetően és télen is előszeretettel viseltem, LESD MEG hogyan. A flitteres az új fekete. A csipkés felső ad a szettnek egy magyaros hangulatot, imádom a hímzést rajta. A borítéktáska pedig egy kilós bálabontás nagy kincse, minden belefér. 




Kislányos
A nyaklánctól tekintsetek el a kép még a Barátom a stylistom cikkből van kiemelve

A masnis ruhát egy darabáras Hádában vettem nagyon olcsón. Imádom a masnis mintát a kék alapon fehér pöttyös résszel együtt, szerintem nagyon bájos ez az elképzelés. A vékony muszlin anyag könnyed viselet még a nagy melegben is és az alsószoknya jóval rövidebb, így sejtelmesen szexin villant lábakat. A cipő is egy turis darab, amit inkább a kilós üzleteikben veszem meg. Miután hazaviszem átfújom gyógyszertári alkohollal a belsejét, ezzel lefertőtlenítve (Így a Háda fertőtlenítés mellett van még egy, higénikusabb, mint a boltban vásárolt cipők, amiket már százan próbáltak. Nekem elhihetitek, mert cipőboltban is dolgoztam.)


Maxi ruha



A maxi ruhák mindig vonzottak, de sok helyen olvastam, például Lakatos Márknál is, hogy az alacsony lányoknak, mint nekem (160cm) nem állnak jól, mert összenyomja őket. Na ez egy nagy baromság!! Ha jól választottok maxit, akkor még nyújtani is fog Titeket, a lényeg a választás. A fehér keleties ruhát imádom, egy vállfás Hádában vettem és az egyik legjobb választásom volt. Az állatmintás darabot egy bálabontáson kilósban túrtam, egy Moschino övvel párosítottam. Saru a legjobb választás a maxi ruhákhoz.





Mint láthatjátok, minden alkalomra találhattok nagyszerű ruhadarabokat megfizethető áron. 


Ti szoktatok használt ruha üzletekben vásárolni?