2014. május 11., vasárnap

Pin Up Girl-Matróz lány- OUTFIT

Lehet ez egy szenzációs és feltűnő nyaralós outfit, vagy akár a hétköznapok színfoltja. Nagyon tetszik a pin up girl stílus, így gyakran öltök nyáron ehhez kapcsolódó ruhákat. Nem titok a kedvencem a matrózlány szerelés.



A pin up girl (címlaplány) stílus a 40-es 50-es évek egyik kedvelt irányzata volt a nők körében. Naptárakon szerepeltek ezek a lányok, a nőiességüket hangsúlyozták és ezzel csavarták el a férfiak fejét.

Ez a fajta ruha a stílusnak megfelelően csábító, de nem magamutogató, a kedvenc kék és piros, valamit fehér színt alkalmazza. Erre a fajta pin up hangulatra mondják, hogy 50 százalékig csábító és 50 százalékban ártatlan.


 Ezt a ruhát még a legmelegebb napokban is viselhetem, mert a bő szoknyarésznek köszönhetően szellős. Nagyon praktikus nagy zsebek vannak rajta és iszonyú szexivé teszik a mellen végigfutó piros sávok, amik optikailag nagyítják a kebleket. A kétsoros gomb is klasszikus matróz öltözet része, ami egyfajta uniformis hatást ad az egésznek.

Kiegészítőnek én most egy piros fehér csíkos, nagy napszemüveget tettem fel és egy arany vasmacska nyakláncot. Gyakran társítok ehhez a szetthet, piros, fehér és kék karkötőket is.


 Sminkben a cica szemek a meghatározók a pin up girlöknek és a vörös száj, ebben az esetben ez a minimum smink, de mivel én nem vagyok nagy rúzsos, így ritkán festem ki a szám.

Hajnál tökéletes egy ilyen coff is, de persze a vége lehet kunkorian göndör, a fejtetőn pedig emeljük meg mindenképp a hajunkat kicsit.





 Ruha: Boohoo (Háda)
Cipő: Atmosphere (Háda)
Nyaklánc: DIY
Táska: Háda
Szemüveg: Skála


 Cipő és táska tekintetében ügyeljünk a színbeli harmóniára, én most egy kék vászoncipőt vettem fel aminek az oldalát gyékény madzagok borítják, de persze piros magassarkúval még dögösebb lehet ez az outfit.

 Táska tekintetében ezt a pici, csíkos tatyót szoktam hozzá választani, vagy egy nagy piros fehér csíkos táskát. Szerencsére mostanság nagy divat volt a tengerész stílus így a boltokban és turikban is könnyű jó kiegészítőkre bukkanni.