2014. május 17., szombat

Fagyi körömlakk- Boulevard TESZT

Nemrég Ginával a DM-ben jártunk és azonnal beleszerettünk ebbe a hipercuki, fagyis körömlakk állványba, így mind a ketten megvettük ezt a barackvirág színű lakkot. 




Nem voltak túl nagy elvárásim, hiszen az ilyen design csomagolású dolgok gyakran gyenge mínőségűek, de azért reménykedtem, hogy ő nem a gagyi kategóriába esik. A Boulevard de Beauté márkával eddig nem találkoztam, vagy csak nem vettem észre a polcokon. Nincs előítéletem a no name márkákkal, hiszen én magam is találtam már sokszor olcsó, ismeretlen nevű kozmetikumok között is csodát. 
Ez a Colors & Fun nevű sorozata, a lakkok kupakja fagyi tölcséres, é kerek üvegben vannak a színek, számszerűleg 6 árnyalat. 399 Forint volt az ára, így egy olcsó terméknek számít.



Csomagolása fantasztikus, eladja a terméket, mint a fenti ábra is bizonyítja a csajok buknak a cuki dolgokra. A marketingje így telitalálat, fagyi és felfrissülés a körömnek. 15 ml csodálatos barackvirág szín (szín nevet számot nem találtam rajta), amiben vannak márványos foltok, gyanítom a hígítója okozza, így ez nem beletervezett, de ez belefér még.




Ecsete az én ízlésemnek nem felel meg, mivel nem elég nagy, így nehezebb vele dolgozni és könnyebben lesz csíkos az eredmény. Állaga a sztender lakkoknak megfelelő, így nem csomósodik felvitel közben. 





Lassan szárad az én pörgős és türelmetlen énem nem értékelte, főleg hogy 3-4 réteget is felvittem. 
Hüvelyk ujjon és a körömágy bőrnél látszik a megfolyás
Ami a legtöbb pasztell lakknál megfigyelhető itt is megjelenik, csíkos egy rétegben, sőt még három rétegben sem egyenletes, volt olyan körmöm, amire 4! réteget kellett felvinnem. Amit még nem tapasztaltam sűrűn lakknál, az a megfolyás, na ez a tipikus körömlakk, amire ez jellemző, a körömágy bőrre több helyen ráfolyt valami furcsa módon. 



Beltéri fényben
Egy napig se bírta, egy mosogatás után és némi főzés következtében felvált. Igen nem lepattant, vagy megpattant, hanem felvált és le lehetett húzni nagyjából egyben, a körömvégeken pedig kirojtolódott.



Régen voltam ilyen csalódott, magamban csalódtam, hogy bedőltem a cuki külsőnek és megvettem egy igen gyenge minőségű dolgot. Gyakorlatilag a csomagolás küllemén kívül semmivel sem vagyok elégedett. 


Le kell szögeznem annyira nem rémes körömlakk, hiszen  ellátja funkcióját, találkoztam én már soha meg nem száradóval, sőt olyannal is aminek benzin szaga volt, és volt már olyan eset is, hogy a színt (pirosat) beitta a körmöm és lenövésig díszelgett az undorítóan elszíneződött körmöm, így nem lepődtem meg, hogy vannak vele galibák. Be kell valljam nem venném meg még egyszer és sajnálom a 400 Forintomat, amiért vehettem volna egy jó lakkot is. 

Pontok: 5/1- Azaz kuka! Na jó megtartom, mert jól mutat, de porfogóért ritkán adok ennyit, felkenni nem fogom többé az tuti.