2014. április 20., vasárnap

Ünnepi OUTFIT

Húsvét alkalmából kicsit ünnepibbre vehetjük a figurát. Én egy régi szoknya fazonba szerelmesedtem bele legutóbb a Hádában és most avattam fel. Nagyon tetszenek az A vonalú szoknyák és jól is állnak, így most a hossz ami változott.




A mini helyett most egy midi fazont viselek, ami szerintem nagyon nőies. Nagymamámhoz mentünk le és őt is meg szerettem volna lepni ebben, hiszen az ő fiatal korát idézi ez a darab. Mondanom se kell, hogy egész nap dícsérgette a szettemet.




Kellemes Húsvéti Ünnepeket Minden Olvasónknak!
 Egy egyszerű fehér pólóval, fekete harisnyával és fekete körömcipővel passzíntottam össze a virágmintás szoknyát. Fontam egy százszorszépből készült koszorút, sajnos nagy gyengém a virágokból készült fejék, ezekben nagyon királylányosan érzem magam. :)




Én amikor hízok az a fenekemre és a combomra megy, de mivel a derekam nagyon vékony, így szuper ez a fazonú szoknya, mivel el lehet rejteni alá azt a kis fölösleget, ami éppen van. Ajánlom minden vékony derekú lánynak az ilyen A vonalú fazont.




 A sminkben egy elég natúr és visszafogott dologra törekedtem, hogy a kicsit retró hangulathoz jól passzoljon, szerintem egy ilyen fazonú összeállításhoz nevetséges lenne egy nagy füstös szem smink, de így a képeket látva valami élén rúzs belefért volna. Na majd legközelebb, mert ezzel a szoknyával még garantáltan lesznek párosítva darabok a gardróbomból.



Szoknya: Atmosphere (Háda)
Póló: H&M
Cipő: Deichmann
Óra: Michael Kors
Harisnya: Skála









Ti miben Húsvétoltok? Mit viseltek miközben a locsolóktól rettegtek? :)