2014. április 23., szerda

Tavaszi kabátok

A tavasz elengedhetetlen kellékei a változékony és még hűvösebb időben a kis kabátok. Talán ez az egyik legszínesebb család a ruhatárból, hiszen millió anyagból és stílusból fellelhetünk, mind a rövid, mind  a hosszú menő ilyenkor. Most megmutatom milyen darabok lapulnak a szekrényemben.

1. Fekete bőrdzseki


Ez minden nőnek alap ruhadarabja kell hogy legyen, mind a négy évszakban ki fogjuk használni ezt garantálom. Az enyém egy Orsay darab, amit még akciósan szereztem be, nagyon tetszenek ezek a kis fodrocskák rajta, ettől kicsit nőiesebb, és elöl középen a felvágása is különlegessé teszi a cipzárnál.







2. Barna bőrdzseki


A fekete testvérkéje, ami szinztén minden cucchoz meg, viszont talán kicsit vidámabb a világos színe miatt. Zara a szentem és egy akció során 4000 Forintért vásároltam.




3. Szőrme bunda


Ezt a barátomtól kaptam, így még inkább imádom. Ráadásul egy igen vagány szabású darabról van szó, így az összes farmer összeállítást feldob. Az egyik Outfit posztban már szerepelt, ITT találjátok.




4. Hosszú hasított bőr kabát


A vándor kabát, ahogy mi hívjuk, mivel már két barátnőm is boldog tulajdonosa volt, aztán került csak hozzám, hogy Réka megunta. Én imádom ezt a hasított bőr csodát, pedig már megélt velem is pár balesetet, egyszer ráborítottam egy fél tányér gulyást a műszakis sörsátorban, de szerencsére nyomtalanul eltüntethető volt a folt. 






5. Bordó fekete bőr

New Yorker téli leárazásán vettem 4000 Forintért, ha jól emlékeszem eredeti ára 13 ezer körül mozgott. Tetszik, hogy nincs gallérja és a sötét bordó van kombinálva a feketével. Belül bélelt így jó meleg, egy baja van csak, hogy kicsit kurta. Egy bejegyzés már született, amiben ez a kabát is szerepel, ezt ITT olvashatjátok.







+1 Szőrme mellény


A legtöbb dzsekit feldobja a szőrme mellény, ami most nagy divatját éli. Én ezt a fekete darabot egy Hádában leltem. Leginkább a fekete és bordó dzsekivel kombinálom és nem mellesleg így még melegebb lesz a kabát, amit nem is hittem volna.