2014. április 13., vasárnap

SLEEK Bad Girl paletta TESZT


Ennek a palettának számomra már eszmei értéke is van, ugyanis Gina lepett meg vele. Úgy történt, hogy engem, mint gyanútlan áldozatot kifaggatott, hogy a Make Up Pláza Sleek kínálatából melyik tetszik a legjobban. Így linkeltem a Bad Girl palettát, aminek színei elkápráztattak és a neve is azonnal megnyert, hiszen azért egy kicsit Rossz lány vagyok. Egyik nap átküldött Facebokkon egy képet, ami 3 paletta volt, hogy ma érkeztek neki. Mindig nagyon izgatott vagyok, ha rendel valamit, mert abból blog poszt lesz, amit szívesen olvasok. Délután felvetette, hogy menjünk plázába egy kávéra és egy kis shoppingolás és nézelődés után egy limonádé mellett mutatta a két új palettáját. Még ekkor sem sejtettem semmit. Aztán a kezembe nyomta a Bad Girlt és közölte, hogy tartsd meg nyugodtan, neked rendeltem. Egyszerre meghatódtam és iszonyú boldog voltam és szabadkoztam (a nyilt öröm nehezen fejeződik ki nálam, a zavar felül ír mindent).



No, de térjünk rá a tesztre, a tapasztalataimra, amik szuperlatívuszokban fog szólni, hiszen ez egy nagyszerű paletta.



Egy nagyon dekoratív papir dobozkában kapott helyett a Sleek paletta, ami egy fekete egyszerű letisztult darab a márka neve fényes betűkkel szerepel az amúgy matt dobozon.



Eleinte kicsit nehéz volt kinyitni, de ennek én külön örülök, hiszen a jól záró palettával a táskában nem történnek balesetek.



Egy védőfólia takarja el a színeket, amin az egyes árnyalatok nevei olvashatók. A 12 szín mellett egy kétvégű applikátor is helyet kapott és egy tükör, ami egy elég jó minőségű darab.


Felső sor: Innocence, Gullible, Blade, Gun Metal
Alsó sor: Intoxicated, Envy, Obnoxious, Abyss

A színek terén találunk benne fehéret, púder színt, szürke és ezüst árnyalatokat, feketéket, kéket és lilákat, mindent, amit a rossz lányok viselnek. Matt és csillogó árnyalatok is helyet kaptak, így egy remekül kihasználható paletta birtokosa lehettem.
Felső sor: Blade, Gun Metal, Undergraund, Noir
Alsó sor: Obnoxious, Abyss, Twilight, Rebel
Színei:

Felső sor

Innocence (ártatlanság) Fehér fényes highlighter
Gullible (naiv) Krém szatén higlighter
Blade (penge) Ezüst fényes
Gun Metal (fém fegyver) Szürke fényes
Underground (alvilági) Grafit szatén
Noir Matt korom fekete

Alsó sor

Intoxicated (részeg) Khaki fényes
 Envy (irigység) Mély khaky szatén
 Obnoxious (ellenszenves) Tisztakék szatén
Abyss (mély szakadék) Enyhe szatén indigókék
 Twilight (alkonyat) Mély szilva enyhe szatén
 Rebel (lázadó) Matt barna, bordó, szilva



Teszt










Napokig nem nyúltam bele csak gyönyörködtem és örültem, aztán elszántam magam. Aki ismer tudja, hogy nem szeretem az aplikátorokat, inkább ecsetet használok, de most kipróbáltam azt is. Hát nem csalódtam, még mindig utálok aplikátorral sminkelni, mivel szerintem csak maszatol és nehéz vele dolgozni.

A színek pigmentáltsága viszont leírhatatlanul fantasztikus, alig ér bele az ecset és a szemhéjjon siklik végig az intenzív szín. Szuperlatívuszokban lehet csak erről a Sleek termékről beszélni.

Pár smink, amit ezzel készítettem:

Rebel, Twilight, Noir , gullible színeket használtam

Obnoxious, Abyss, Noir, Gullible
Ezüstös smink: Balade, Gun Metal, Underground, Innocence

Envy, Intoxicated, Innocence



Amit még a sminkekhez használtam...

Alapozó: Catrice All Matt Plus
Korrektor: Cartice korrektor paletta
Púder: Essence
Szemöldök kiemelő: Catrice
Bronzosító: NYC
Szempillaspirál: Miss Sporty Studio Lash 3D
Szemceruza: L'Oreal
Szemhéjtus: MAC