2014. április 17., csütörtök

Korrektor paletta a Catricetől-TESZT

Ritkán van olyan bőrhiba az arcomon, amit nem tud az alapozó és a púder elfedni, de már rég vágytam egy ilyen korrektor palettára, ha mégis úgy dönt a bőröm, hogy tiniset játszik és kijön egy-két pattanás.







Amit a márka ígér:

TESZT:

A Müller drogériában szereztem be az Allround Concealer palettát 1099 Forintért végül és nagyon vártam, hogy kipróbáljam.

A csomagolása egyszerű átlátszó műanyag, kinyitható paletta a márka nevével és a termék megnevezésével. Könnyű kinyitni, de jól zár, így ezzel elégedett vagyok.



Öt színt tartalmaz a paletta a zöldes árnyalattól, a rózsaszínen keresztül a világosig. A zöld kerül a bőrpírra, pattanások piros foltjaira. A bézs árnyalat a bőrhibákat fedi el, a rózsasín pedig a szem alatti karikákra jó.
Krémes a textúrája ennek a terméknek, így könnyű vele dolgozni. Én az ujjaimmal viszem fel és csupán a bőrhibákat, és piros foltokat kendőzöm el, mivel nem karikás a szemem.



Remekül elkendőzi a zöld szín az orr körüli bőrpírt és a piros foltokat, friss hegecskéket. A bézsek pedig tök jól kitölti a mélyebb hegeket. Nekem nagyon tetszik, alkalmazni fogom, amikor szükséges és így még ragyogóbb egyenletes bőrt érek el vele.



Itt leírom, hogyan is érdemes használni a korrektort. Nagyobb kiterjedésű foltok elkendőzésére (pl. szem alatti karikák) alapozás előtt korrektorozunk és alapozás után kicsit még csempészhetünk az arcunkra, ha nem fed teljesen. A pici foltok (pattanások, piros pöttyök) eltüntetése az alapozás után célszerű. 

Pontozásnál, mivel nincs nagy összehasonlítási alapom, mert sosem használtam eddig korrektort, így nem mondom, hogy teljesen releváns a teszt, mindenesetre elégedett vagyok nagyon ezzel a termékkel. Mindent tartalmaz, ami kellhet egy nőnek, hogy tökéletessé varázsolja az arcbőrét. 5/5 pontot adok neki. 

Nektek mi a véleményetek erről a palettáról? Ti mit használtok? Hagyjatok nyomot lent a chat részen, vagy a facebook felületünkön, hogy mi is tanuljunk Tőletek.