2014. április 7., hétfő

Homok a körömre- Moyra TESZT

Ebben a bejegyzésben a legújabb kiadású Moyra lakkot fogom tesztelni, ami homok állagú és neon színű, a Vivid Sand kollekcióból (Itt nézhetitek meg a színeket és rendelhettek). Már sokszor említettem, hogy ez a kedvenc márkám, így nagy élmény, ha új terméket dob a piacra. 



Pár napja hatalmas meglepetésben volt részünk, kaptunk egy ajándék csomagot a Moyrától. Hét fantasztikusan szép lakkot rejtett a doboz, ami önmagában is egy igen dekoratív kis csomagocska volt. Három hologrammos és négy homok állagú kis lakk lapult a dobozban és jó pár csoki. Még aznap gyorsan elosztottuk egy kávézóban és már tervezni is kezdtük a tesztelést. Szóval köszönjük Moyra a lehetőséget és az ajándékot.


Köszönjük Moyra.

A Moyra körömlakk márka az új kiadású homok hatású lakkjainak már fantázia nevet is adott a jól megszokott számok mellé. A régebbi kiadások egy részét  is elnevezték utólag és játék formájában a Moyra kedvelői is találhattak ki fantázia neveket az egyes lakkoknak.



Vivid Sand 718. Orange Love



Első meglepetés az volt, hogy ez az effekt lakk teljesen lakk állagú és csak a felvitelnél lehet látni benne a szemcséket. Nagyon tetszett, hogy ahogy szárad elkezd mattá válni, így látható mikor száradt meg és nem kell tapogatni, mint egy átlag lakkot. Egy rétegben is szépen fed, de két rétegben tökéletes a hatás. Felvinni könnyű, pedig ettől nagyon tartottam, de egy sűrűbb lakkra emlékeztet a felvitele.



A szín valami lenyűgöző, Orange Love névre hallgat, bár engem inkább emlékeztet korall színre, de nem vitatkozom az okosokkal. :) A felszíne a lakknak gyönyörű, kicsit bársonyra emlékeztető textúra, de végig simítva abszolút homok benyomást kelt, nagyon tetszik és szerintem így még jobban fogja bírni a strapát.





Napfényben

Aznap mikor felkentem találkoztunk a barátnőmmel Barbival és egyből mit dicsért meg, nem a ruhám, a haja, hanem a körmöm, szóval elég feltűnő és szuper a szín és a textúra.




Meg kell jegyeznem, mivel megígértem a barátomnak, hogy ennek a lakknak nincs olyan borzasztó szaga, mint az átlagos körömlakkoknak. Még két nappal festés után is szoktam hallgatni Botondtól, hogy büdös lakkszagú a kezem és most pár órával festés után megjegyezte, hogy nincs semmi kellemetlen illata. És még a színe és homok hatása is nyerő volt nála, szóval ez a pasiknak bejön, gyanítom azért mert a vakolatra emlékezteti őket, ami a falon van. :)



Félhomályban is csodás


Ez a lakk 6 napig bírta a kezemen és csupán a köröm végén volt egy pici megpattanás, szóval még a 7. napon is viselhető lett volna, de már váltani akartam színt. Lemosni kicsit nehezebb mint egy átlagos lakkot, de erre már ugye találtam egy egyszerű módot, amitől ITT olvashattok.


Pontokban megfogalmazva a véleményem, egyértelműen maximális pontot kap ez a lakk 5/5.

Próbáljátok ki Ti is!