2014. április 29., kedd

Egy verhetetlen szemhéjtus megfizethető áron- Manhattan TESZT

Azt tudnotok kell rólam, hogy a nappali sminkem része mindig a szemhéjtus által húzott vonal, ami szerintem a legszebben kontúrozza a szemet. A buli sminkeknél pedig elengedhetetlen az alkalmazása, ha igazán drámai tekintetet szeretnénk elérni. Sokáig vadásztam a tökéletesre és azt hiszem ez az számomra.






Le kell szögeznem, hogy ebben a témában nagyon jártas vagyok, mivel millió tust próbáltam már ki. Találkoztam olyannal, amivel alig lehetett dolgozni, próbáltam már gél állagút, filceset, ecseteset, kemény applikátorosat, egyszóval nagy a tapasztalatom. Rengeteg rémes tussal hozott már össze az élet sajnos, aztán rátaláltam egy számomra nagyon kedvesre a She márka egyik tusára, de aztán ahogy lecserélték a csomagolását a benne lévő anyag is megváltozott, így ismét kutatnom kellett. Sok fölösleges pénzkidobás után találtam meg a Manhattan márka vízálló DIP folyékony szemhéjtusát, ami egy csoda.



A csomagolása egyszerű fekete és elég kicsinek tűnik, ami megtévesztő, mert napi használat mellett nekem fél évig is elég, ami nem semmi tekintve, hogy a legtöbb márka terméke ennyi idő alatt kopogósra szárad. Könnyű letekerni a tetejét, de mégis bisztosan zár, így a kiszereléssel maximálisan elégedett vagyok.


Vastag és vékony vonalakat és könnyű abszolválni vele

Az ecsete, vagyis applikátora egy kemény, hegyes végű darab, amit én kifejezetten szeretek, mivel könnyű vele egyenes és szép vonalat húzni.

Nem csomósodik még hónapokkal később se, nem tesz fel fölösleges festéket. Egyenletes vonalat lehet húzni, ami hamar megszárad, így nem kenődik fel a szemhéjunk felső részébe. Koromfekete és matt színű, ami a szívem csücske.


Amit a legjobban imádok, hogy nem kenődik el napközbe sem és szépen tart simán a nap végéig bírja a strapát. A legjobb hogy maximum halványodik a vonal, így nem kell félnünk attól, hogy pandává változunk.

Lemosása se vészes annak ellenére, hogy vízálló, amúgy nem igazán vettem észre a vízálló voltát, de nagyon tartós. Uszodába azért ne bizzunk benne, hogy a helyén marad. :)

Sok negatív kritikát is olvastam ezzel a tussal kapcsolatban, amiket egyáltalán nem értek, az én szubjektív véleményem, hogy ilyen árkategóriában verhetetlen és bizton számíthatunk rá a mindennapokban.

Pontokban kifejezve 5/5 plusz még sok csillag az ötös mellé. :)

Nektek melyik a kedvenc szemhéjtusotok? Milyen márkát próbáltatok már?