2014. április 14., hétfő

Arany hologram köröm- Moyra TESZT

 Hologram a körmön, igen ez is lehetséges már. Valami csodálatos ez az effekt lakk, így természetesen teszteltük, ezt a színjátszó szépséget.


A Moyrától nemrég kaptunk egy ajándékcsomagot, amiben Holohraphic lakkok is helyet kaptak, egy arany, egy lila és egy rózsaszín. Kicsit szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, de ahogy felkentem rájöttem, hogy a Moyra ismét egy csodát alkotott.

Állaga a megszokott körömlakk, könnyű felvinni, az ecsetem a megszokott tökéletes kialakítás, amúgy egy csillogó lakknak tűnik, de felkenve csodás egyenletes hologram élményt kapunk.

Egy rétegben nem fed megfelelően, de ezt egy lakktól se várhatjuk el. Nálam azok a körömlakkok a nyerők, amik két-három rétegben fantasztikus eredményt érnek el. Ebből elég csupán két réteg és tökéletesen egyenletes hologram felületet kapunk.





Ez az árnyalat egy arany verzió (255), szerintem olyan szuper mint az eredeti ezüstös színárnyalat. A fény amikor rávetül szivárvány színben játszik a köröm, egy csoda az egész.

Napfényben


Fedőlakkot viszont ne felejtsetek el felvinni rá, mert sajnos hamar kopik anélkül. Már az előző holo lakknál is ez felmerült problémaként, ez az egy gyenge pontja van ennek a fajta kiadásnak. No, de lássuk be, hogy ez egy icipici hiba, ráadásul amúgy is szoktunk használni fedést.
Félhomályban 

4-5 napig bírta a kiképzést ez a színjátszós tünemény.

5/4 pontot adok rá, a fedőlakkal viszont 5/5 pont jár a Moyra új effekt lakkjának.