2014. március 9., vasárnap

Tavaszi kívánságlista

Új évszak, új álmokat szövök. Alapvetően maradtam a realitás talaján és elég kevés dolgot válogattam össze nem túl drágán. Persze a végére becsempésztem azokat a kívánságokat, amihez egy tündérkeresztanya segítsége kéne, vagy egy lottó ötös. 

Térd felé érő szoknya

Imádom ezt a klasszikus szabást és fantasztikusan kiemelné a derekamat. Egyszóval nagy álom, már csak fussak össze egy ilyen darabbal, tuti lecsapok rá.




Világos vagy fehér farmer

Régóta vágyok egy tökéletese fazonú világos farmerre, mert ebből egy darabom van csupán és az se jó már igazán méretben, mert kifogytam (hála az égnek). Alapvetően nem zárkózom el a menta színű, vagy mintás darabokból se és a fehér is teli találat lenne nekem. 



Krém színű táska

Nagyon-nagyon szeretnék egy nude táskát, mivel ilyennel még nem rendelkezem. Meg is találtam a tökéleteset a H&M kollekcióban (igazi szerelem), de beérem igazából egy jó turis szerzeménnyel is. 



Ballonkabát

Egy világosbarna ballon kabát is nagy vágyam, de mindig csak húzós árakon látom. Mivel nem létszükséglet, hiszen van jó pár dzsekim, így csak ha olcsón találnék akkor venném meg. 



Smink ecsetek

Kétfajta kell csupán még a készletembe, egy kúp alakú és egy ferde (döntött). Ugye a ferde lesz a pirosító ecsetem, a kúp pedig az arckontúrozáshoz, vagy alapozáshoz lesz tökéletes. Én az igazi szőrből készülteket szeretem legjobban, de a MAC garnitúrámmal is elégedett vagyok, csak hát ezek a drágaságok nem voltak benne a készletemben.





MAC szemceruza

Annyi helyen láttam már, így komoly vágyat érzek iránta. A leírtak alapján még a vízvonalon is remekül fog és nagyon tartós, nem rakódik be a szemzugokba. Ha ez tényleg így van feltétlenül kell nekem, mivel gyűlölöm, hogy a belső szemzugomba felhalmozódik a festék és csipás macskának tűnök időnként. 



Catrice korrektor

Alapvetően erre nincs szükségem, mert nincsenek bőrhibáim és nem is karikás a szeme, de időnként pár pattanás azért megjelenik, így nem árt, ha van egy ilyen termékem is. Már legalább tízszer vettem a kezembe a Müllerben, de előbb utóbb a kosárba kerül az biztos.


Catrice Prime and Fine mattító kőpúder

Ez a tavaszi kollekció egyik darabja, vízálló állítólag oly annyira, hogy ha víz kerül a felületére, egyszerűen legördül róla. A Matt alapozóhoz, azt hiszem megfelelő társ lenne, mivel már fogy rendesen az Essence púder, így azt hiszem majd váltok erre. Ja amúgy A és E vitaminnal dúsított és nyáron ezek szerint ellenáll az izzadásnak is. Csodának hangzik, na majd kiderül. 



Arckrém

A legégetőbb szükségletem egy jó arckrém. Télen többször is allergiás lett a bőröm, de azóta se jöttem rá mitől. Viszont egy mély hámlasztást csinált ez az allergia (ezért nők súlyos pénzeket fizetnek) és néha enyhén még mindig megjelenik a tünetsorozat. Két ünnep közt elmentem a másod unokatesómhoz, aki egy remek bőrgyógyász, hogy megoldjuk a gondot. Ezután megtudtam tőle, mely krémek a legmegfelelőbbek nekem. A Biodermát és a La Roche-Posay termékeket ajánlotta nekem, persze csak egy hidratálóra van szükségem, esetleg egy BB krémre. (Ezt azóta be is szereztem :) majd írok egy tesztet is róla.)


Elérhetetlenebb álmok:

Louis Vuitton táska

Nagy álmom az alma formájú lakk piros táskája a Vuittonnak, egyszerűen ő lenne a fűszere a ruhatáramnak. Tavasszal még inkább vibrálnak a színek, így még jobban érvényesülne ez a darab. Nem mellékesen jó nagy méretű, így mindenemet magammal tudnám cipelni benne. Amióta élőben is láttam, egy eredetit(!), azóta még inkább álmaim netovábbja ez a táska királynő.


Chanel ékszer szett

Ehhez nem sok kommentár kell, szerintem tökéletes lenne bármely szetthez kiegészítőnek. Finom, elegáns, nőies és megfizethetetlen. :)


Remélem egy két darabot beszerzek még nyár előtt és egyszer a sor végén szereplő két darab is az enyém lesz.