2014. március 7., péntek

Hiszti nélküli körömlakklemosás- egy egyszerű trükk

Szeretem, ha szép és ápolt a körmöm, amihez nálam hozzátartozik a körömlakk. A lemosást viszont utálom, mindig mindenem összefogja az élénk színű lakk, ha pirosról beszélünk vörös lesz a fél kezem. A csillámokat a legszörnyűbb eltávolítani. Viszont találtam egy remek egyszerű és gyors módszert, amivel nem fogunk toporzékolni és hisztizni a végére.


Kell hozzá körömlakklemosó, kozmetikai vatta és alufólia. Igen, ALUFÓLIA!



Lépések:

1. Én szétvágtam kis torta szeletekre a vatta korongot és acetont öntöttem rájuk. A körmömre tettem, hogy jól befedje azt.

2. Kis alufóliával körbetekerjük a vattát és az ujjunkat, hogy viszonylag elzárjuk az oxigéntől. Ajánlom, hogy egyszerre egy kézen csináljátok a műveletet, mert elég nehézkes.


3. 2 percig rajta hagyjuk és aztán leszedjük a fóliát.

4. Egyesével jól megdörzsöljük a körmünkön a vattát és csoda... eltűnt a körömlakk, pedig én a pirossal kínlódtam volna.

A végeredmény görbe ujjaim körmei tiszták

5. Egy kézmosás nem árt, hiszen a körömágy bőrt azért intenzívebben érte a lemosó.

Én ezek után tuti, hogy így fogok körmöt lemosni, az apró macera még mindig nem oly kellemetlen, mint amikor suvickoltam a karmaim.