2014. március 30., vasárnap

Catrice Prime and Fine sminkalap-TESZT

Akinek problémát okoz, hogy fél napot se bír ki az arcán az alapozó, annak ajánlom figyelmébe a primereket. Ezere a termékekre építve a smink fixen a helyén marad a nap végéig. Mostani bejegyzésben a Catrice primerét fogom bemutatni és tesztelni.






Amit ígér a márka:

A CATRICE bemutatja a Prime and Fine Mattosító Sminkalapot – egy termék a tökéletes alapozásért. Ideális előkészítés: a sminkalap. Olajmentes, szilikon alapú sminkalap, amely eltünteti a látható pórusokat, kiegyenlíti a ráncokat, így képezve egyenletes bőrfelületet. A csomagolását tekintve is prémiumnak számít - gyönyörű üveg tégelyben találhatjuk meg a polcokon.



Teszt

Nagyon szerettem volna egy jó sminkalapot, de a legtöbb nagyon magas áron volt kapható. Első próbálkozásnál nem szeretek sok pénzt kidobni egy dologra, hiszen kiderülhet, hogy semmi szükségem sincs rá és akkor fájna a szívem a köteg ezresért. Mivel ez volt a legbarátibb áron, ha jól emlékszem a Müllerben 1550 Forint körüli összegért, így megvettem.



A csomagolása tényleg nagyon kifinomult, személy szerint imádom, ha műanyag helyett kis üveg tégelyekben van az áru. A lecsavarható tető megakadályozza, hogy a táskába boruljon a termék, így ezzel a részével is elégedett vagyok. 

Az állaga krémes könnyen kenhető, a megtisztított arcbőrre én kézzel viszem fel, így jobban érzem, hova jutott és hová kell még tennem belőle. Szilikon tartalmának köszönhetően kitölti az apró bőrhibáimat és így az alapozó még egyenletesebben terül el a bőrfelszínemen. Csodálatos alapozás az eredmény több terméket is vittem fel rá, hogy megnézzem minddel kompatibilis-e és a válasz igen, minddel összefért, amit próbáltam. Én a Catrice All Matt Plus alapozóra esküszöm mostanság és együtt a két termék fantasztikus matt hatást nyújt. 


Tartósságát illetően, a nap végén is helyén van a sminkem és nincsenek fénylő, vagy csupasz foltok sehol. A sminklemosás se okoz gondot, könnyen lejön, amikor az a vágyam.



Ha pontoznom kell, akkor 5/5 pontot kap, maradok ennél a primernél, nem fogom lecserélni, hiszen megkaptam mindent amit csak szerettem volna. Egyenletes matt bőrfelszínt és egész napos fedést. Amióta beszereztem komoly Catrice függő lettem, hiszen ár-érték arányban az egyik legjobb márka.