2014. február 17., hétfő

30DPCH-Day 17.- Avagy 30 napos kihívás 17. nap


17. An article of clothing that you made or altered.- Egy olyan ruhadarab amit te készítettél, vagy átalakítottál.


Angie:

Elég sokszor szoktam játszani a ruhákkal, változtatok rajtuk, vagy kitalálok valami újdonságot, ami épp nem divat. A szegecses nadrág akkor már kezdett bejönni szóval ezt nem saját ötlet volt. A kedvenc fekete farmerom már kopottra lett hordva, így úgy döntöttem, rövidnadrágként folytatja a pályáját. Aztán egy év múlva rákerültek a szegecsek, így teljesen átdimenzionálódott ez a darab. Egy szegecses övről bontottam le a kis fém kellékeimet és applikáltam a nadrágra. Ha jól emlékszem 4 körmöm bánta ezt a mutatványt.



Igazi jelentősége, akkor lett a darabnak, amikor ebben megismertem Botondot, azóta még jobban ragaszkodom ehhez a gatyához, amit télen vastag harisnyával is tudok hordani.
Nagyon Rock'N'Roll.
A nadrág hátulról



Készítés folyamata