2014. január 22., szerda

Vagány outfit kevésbé fázósaknak

A mostani összeállítás egy félig kölcsön ruha kompozíció. Szerencsések, akik a barátnőjükkel egy méretűek, hiszen tervezhettek az ő szekrényük tartalmával is. Mi inkább a megunt ruháinkat szoktuk turizásba bocsátani egymás közt, szóval ez egy kivételes alkalom volt, hogy fel is próbáltuk, csupán blog kedvéért. 


A csizma egy Dechatlon igen népszerű darab, ami eredetileg lovaglási célokra lett kialakítva, de nekem télen nagyon bevált. Annak ellenére, hogy gumicsizmáról beszélünk abszolút bőr hatású és követi a vádli vonalát. Meguntam, hogy minden évben az új lábbeli, amihez nagy reményeket fűztem, beázik. Idén 5000 Forintos kiadásom mellett vastag zoknikba fektettem be és így remekül ellátta eddig a feladatát. Egy hátránya van csupán, sokszor jön szembe velem az utcán. Mivel régen lovagoltam, ezért jól tudom, hogy ez a lábbeli rendeltetésének megfelelően is remekül megállná a helyét. A kengyelben a helyes tartásnál hátul a csizma feszül, ez az achilesnél megerősített így nem törik el könnyen. 

A táska egy karácsonyi ajándék volt, adok-veszek facebookos oldalon találtam 500 pénzért (!). Ez egy krokodilbőrt utánzó fekete fehér szögletes példány. Nagyon tetszik a csatja és, hogy ezüst és arany szegecsekkel díszitett, így ugyanis bármilyen ékszerrel párosítható.

A szoknya egy fekete bőrhatású, fényes anyagú textilből készült. Nagyon tetszett, hogy igazán elasztikus ez a kölcsön ruhadarab. New Yorker a származási helye és 2000 körüli összegbe került. Kár hogy nem én zsákmányoltam, ugyanis mindig gondba vagyok a műbőr szoknyákkal, vagy kifogyom, vagy kihízom őket. Itt az anyag viszont textil és csupán csak a hatás bőr.

A felső egy rövid ujjú póló, ami ezüstösen csillog és koponyákkal díszített. Nem látszik, de hátát egy csipzár vágja ketté és ott egyszínű fekete ez a turkálóban vásárolt kincs. Mivel súlya nincs és kilós volt, gyanítom két-háromszáz forintba kerülhetett. Márkáját illetően Zara a szentem. 



A szőrös mellény szintén nem az enyém, hanem szerzőtársam szekrényének egyik alap darabja. Eddig nem vágytam ilyen mellénykére, de most már látom, hogy van olyan, ami számomra is előnyös lehet. Így ismét bővült a kívánságlistám, kár hogy anyagi forrásaim nem mutatnak emelkedést. Nagyon praktikus ez a hosszított fazon, mivel nyújtja az alakot. Ebben a verzióban nem éreztem, hogy agyonnyom a szőrme, inkább nőiessé és vagánnyá varázsolt. Háda bálabontás egyik főnyereménye, most már én is nézni fogom a szőrmókokat. 

Kiegészítő a Michael Kors órám, amit imádok, amióta csak megkaptam. Rose Gold mellett tettem le a voksom és szerintem fantasztikus ez a szín. Mellé felvettem egy fekete köves karkötőt, amit keresztanyám gyűjteményéből szereztem meg és egy gyöngyös testvérkét, ami remélem minden nőnek lapul az ékszerdobozában.




Még jönnek majd outfitek ebben a szezonban.