2013. november 26., kedd

Vigyünk színt a hétköznapokba!




Az összeállításom alapdarabok kombinációja egy kis korall színnel megspékelve. A bőr rövidnadrág ebben a szezonban is egy basic ruhadarab, egy fekete harisnyával és egy magassarkúval tökéletes választás, nőies és egyben vagány öltözék. 



A top az csalás, ugyanis ez egy H&M-ben vásárolt sima fehér póló, amit fekete textilfesték segítségével egy kicsit "márkásabbá" varázsoltam. A táskát Dániában vásároltam egy loppedmarketen, azaz antik és használt piacon. Ezt a darabot azóta is imádom és igen olcsó volt, egy ezrest hagytam ott érte az árusnál. Egy színes blézerrel (New Yorker) dobtam fel ezt az egyszerű összeállítást. A korall élénksége fantasztikusan vibrálóvá tesz egy szimpla fekete-fehér szettet, és eleganciát is kölcsönöz a maga játékosságával.


Az arany és azt ezüst színű kiegészítők mind passzolnak ehhez az összeállításhoz, nekem egy H&M vastag láncra és egy feltűnő órára esett a választásom.