2013. november 26., kedd

Egy fekete szövetkabát újjászületése

A fekete, nőies szabású szövetkabátok hatalmas előnye, hogy bármilyen alkalomhoz passzolnak és minden nap változatosan viselhetőek. A változatosságot pedig jelen esetben a különböző színű, anyagú es stílusú sálak fogják adni, amikkel egy kis vidámságot csempészhetünk a hideg, szürke, téli napokba.





1. Enyhe időben:

A kabátunkhoz nagyszerűen mennek a vékony anyagból készült nyak köré tekerhető kendők, az én ruhatáramban ez a három kedvenc darab szerepel.

A pasztell lila és rózsaszín tollmintás darab üde színfolt lehet minden évszakban, én nyáron még strandkendőnek is használtam. Egy kilós turiban leltem rá, nagyjából 220 forint volt. Megérte az árát.
A piros kendő egy alapkollekcióm része, mindig volt és mindig lesz egy ilyen vékony sálam. Igazán nőies és szexis szín, amit ne féljünk a kiegészítőkben is alkalmazni. Egy piros kesztyűvel és egy vörös táskával teljes összhangot biztosít számunkra télen. A lényeg, hogy az árnyalatok egyezzenek, különben elég bazári lesz az kinézetünk.

A koponyamintás sál egy bakanccsal, vagy fekete csizmával laza, fiatalos kinézetet kölcsönöz nekünk. Éljen a rock'n'roll!


+1: A menta színt még mindig nem untam meg, egy elegáns, szolid szetthez szívesen viselem a fekete kabátomon. Pasztell álom télen is!





2. Hideg időben:


Bordó körsálam praktikus, lazán és szorosan magamra tekerve viselhetem, biztosan melegen fog tartani. A színe és fazonja divatos, anyaga kötött - ez a kedvencem idén. Dánia egyik vöröskereszt boltjában akadtam rá igen kedvező áron. Nagyon szeretem, mert minden stílushoz illik, akkor is tökéletes választás, ha laza, vagány a szettem, nem csak nőies ruhákhoz passzol.

Ha már a kötött dolgoknál járunk, egy élénkzöld vagy egy királykék sál feltűnővé tehet minket az utcán. Mindkettőt a Hádában szereztem be, méghozzá egy kilósban, így fillérekért az enyémek lehettek. 


Drágább darabom ez a Burberry kockás kasmír sál, amit egyszerűen imádok. Elegáns, meleg, puha és hosszú, szerintem idén agyonhordom. Internetről rendeltem, így volt pár izgulós napom, hogy mit is kapok a pénzemért, de ezúttal elégedett lehettem, egy csoda birtokosává váltam.



3. Vintage:

Az egyik hétvégén körülnéztem nagymamámnál és erre a két kincsre bukkantam: egy csodás szőrme körsálra, ami elegánssá teszi a snassz fekete kabátot, és egy óriási színes kendőre. Nagyon szeretem a régi ruhadarabokat, hiszen ezeknek története és lelke van, eseményeket éltek át, ráadásul kíméli a pénztárcánkat. Vintage örökké!